Usługi transportowe w kraju

Usługi transportowe w kraju

Ze względu na charakter usług transportowych nie zalecany jest rozwój produktu, gdyż strategia ta przeznaczona jest bardziej dla produktu niż usługi. Firma może zdecydować się na penetrację rynku, a więc zaistnienie nie tylko w skali lokalnej lecz również ogólnokrajowej. Aby tego dokonać konieczne jest zainwestowanie środków finansowych w promocję za pośrednictwem ogólnopolskich kanałów, a także zakup dodatkowych środków transportowych w celu dopasowania realnych możliwości transportowych przedsiębiorstwa do zgłaszanego przez nabywców popytu.
Powyższa strategia nie jest jedyną proponowaną do podjęcia przez firmę Ruszcz-trans. Może ona skorzystać również z dywersyfikacji działalności, w wyniku czego może dojść do przejęcia lub rozpoczęcia działalności w obszarze związanym z transportem, lecz nie zbieżnym z dotychczasowymi usługami lub z wejściem na zupełnie nowe rynki. Decyzja w tej sprawie powinna zostać podjęta po przeanalizowaniu takich kwestii jak zdolność kredytowa firmy, znajomość rynku przez właściciela lub osobę odpowiedzialna z nową inwestycję, a także wyznaczona misja przedsiębiorstwa.

Comments are closed.